متن در مورد پسر ، متن سنگین و زیبا برای پسر جوانم + متن پسر داشتن یعنی

متن در مورد پسر

متن در مورد پسر ، متن سنگین و زیبا برای پسر جوانم + متن پسر داشتن یعنی
متن در مورد پسر ، متن سنگین و زیبا برای پسر جوانم + متن پسر داشتن یعنی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد پسر

پسر نازنینم
گوشم را به صدای تپش قلبت سپرده ام
به یاد روزهایی می افتم که در درون من بودی
و من این صدا را آنجا حس میکردم
امروز تو را دارم در آغوشم
تو حاصل عشق من و صبر من و دعاهای منی
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسر داشتن

نازنین پسرم
همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم،
دیگر در بین ستاره ها
به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم
در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم
تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها
کودک من…..
روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر

متن در مورد پسرم تاج سرم

وقتی دختری میگه
همه پسرا مثل هم هستند
معنیش این نیست
که همه رو امتحان کرده
ازکسی ضربه خورده
که براش همه کس بوده
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسرم از زبان مادر

خداوندا پناه پسرم باش
جهان تاریکی محض است،
میترسم کنارش باش
تویی یکتا، تو بی همتا،
تو در سختی پناهش باش
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسر عمو

پسرم روشنی چشمانم
اگر تمام دنیا هم با من دشمن باشند
داشتن تو و
تکیه کردن به تو دلم را گرم میکند
از دنیا چیزی نمیخواهم
جز اینکه تو باشی و تو

متن در مورد پسر مو فرفری

پسر عزیز تر از جانم
روز بدنیا آمدنت زیباترین روز زندگیم است.
گاهی با خود فکر میکنم
که شاید روزی… جایی….
برای گنجشکی دانه ای پاشیدم
که پاداش خداوند
به من خنده های‌ زیبای توست
فرشته ی کوچک من
از خدا هزاران بار ممنونم
که شادی بودنت را به من بخشید.
پسرم تولدت مبارک…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسرام

پسرم ! وقتی که به تو نگاه میکنم
نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم
آخه فقط خدا میتونسته
موجودی رو به زیبایی
و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسر خاله

مردِ کوچکم
و بزرگ مردِ آینده
داشتن تو
داشتن تمام خوبی های دنیاست
شانه هایت
تکیه گاه خستگی های من است.
داشتنِ تو آرامش خیال است
و دلم به تو گرم است
ای مرد ترین پسرِ دنیا

متن در مورد پسرم تولدت مبارک

پسرم
تو وارث زیبایی خدایی؛
زیبایی ات دنیایم را زیر و رو کرده
و پاکی ات آرامش جانِ من است
عالم و آدم خبر دارند که من
عاشق ترین عاشق دنیا هستم
برای پسری چون تو.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسر بچه

در بنفشه زار چشم تو
من ز بهترین بهشت ها گذشته ام
من به بهترین بهار ها رسیده ام
تو همزبان بهترین دقایق حیات من
لحظه های هستی من از تو پرشده ست
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد پسر داشتن یعنی

گرگ شنگول را خورده است
گرگ منگول را تکه تکه کرده است
بلند شو پسرم !
این قصه برای نخوابیدن است !…

متن درباره پسر داشتن

غریبگی نکن
نکن غریبگی پسرم !
این جا خاورمیانه است
و هر کجای خاک را بکنی
دوستی ، عزیزی ، برادری بیرون می زند…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد پسر داشتن

مردِ کوچکم
روزی تکیه امنی
برای یک زن میشوی.مانند پدرت.
شانه هایت پناهگاه میشوند
و دستانت امنیت بخش دستانی دیگر
و من آن روز مث امروز
و همیشه به داشتنت افتخار میکنم.
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه در مورد پسر داشتن

شب تیره و تار است و بلا دیده و خاموش
انگار که قرص قمرش گم شده باشد
چاهی است همه ناله و دشتی است همه گرگ
خواب پدری که پسرش گم شده باشد

متن در مورد فرزند پسر داشتن

با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندای
خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت
دوست دارم پسر عزیز تر از جانم

Comments

Popular posts from this blog

متن در مورد اصالت ، متن زیبا درباره اصالت لر و ریشه داشتن + اصالت خانوادگی

تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف ، مراسم عروسی و عروس شدن زن متاهل

تعبیر خواب باغ گردو ، معنی دیدن باغ گردو در خواب های ما چیست