جملات ناب تولد فرزند ، پیام و دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم

جملات ناب تولد فرزند

جملات ناب تولد فرزند ، پیام و دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم
جملات ناب تولد فرزند ، پیام و دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

جملات ناب تولد فرزند

روز تولدت بهترین روز عمرم است
روزی که باتپش های تند تندقلبت شروع
به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

جملات ناب تولد نوزاد

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

جملات ناب برای تولد فرزند

امروز روز تولد توست
و من هروز بیش از پیش
به این حقیقت پی میبرم
که تو خلق شده ای
برای من
تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی
⇔⇔⇔⇔

جملات ناب در مورد تولد فرزند

شکفته شدن گل مهر وجودت
در پر مهر ترین ماه سال
که مهرش را به شکوفا شدنت
مدیون است مبارک باد
خاک وفادار گل گلدانت
⇔⇔⇔⇔

جملات زیبا در مورد تولد فرزند پسر

هرچی شمع های روی کیک تولدت بیشتر می شه
رابطه دوستی ما هم قوی تر می شه
دوستی بین ما فراز و نشیب های زیادی داشته
اما عمیق و قوی تر شده
با آرزوی تولد بسیار شاد از طرف دوست وفادارت

جملات زیبا در مورد تولد فرزند

آفتابی طلوع میکند
و با طلوع آن
جهان رنگ تازه ای
به خود میگیرد
⇔⇔⇔⇔

جملات زیبا در مورد تولد فرزند دختر

میدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تب ریکم روانه ق
لب مهربانت میکنم قابل قیاس نیست
روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم تولدت مبارک دوست گلم
⇔⇔⇔⇔

جملاتی زیبا در مورد تولد فرزند

تو متولد می شوی
در چند قدمی عید . .
پس شاد باش
که نوید بخش بهاری !

جملات زیبا در مورد تولد کودک

به یمن امدنت هزاران ستاره در دلم خندید
تنها برای تو که اولین و اخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی
مینویسم که بیادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را
در روز میلادت تقدیمت میکنم
⇔⇔⇔⇔

جملات زیبا در مورد تولد نوزاد

روزتولد توستاره هادمیدند
پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند
روز تولد تو بخت من از راه رسید
نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

جملات زیبا در مورد تولد بچه

دقت کردین‏!‏‏
هرسال که تولدتون میشه
یک سال به عمرتون اضافه میشه
و یک سال از عمرتون کم میشه‏!‏‏!‏‏!‏

جملات زیبا در مورد تبریک تولد نوزاد

امروز چند شنبه است؟
چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است
و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .
پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .
⇔⇔⇔⇔

جملات زیبا در مورد تولد فرزند دختر

دوستی با تو
مث اکسیژن می مونه
که بدون اون
نمی تونم زندگی کنم
تولدت مبارک دوستم
⇔⇔⇔⇔

جملاتی زیبا در مورد تولد فرزند

با تو ام کهنه رفیق :
یاد ایام قشنگی که گذشت
کنج قلبم گرم است!
آرزویم همه سر سبزی توست
تن تو سالم و روحت شاداب
آنچه شایسته توست خواهانم
دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ،
روزگارت خوش باد
میلادت ای دوست مبارک

جملات زیبا در مورد تولد کودک

تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی

Comments

Popular posts from this blog

متن در مورد اصالت ، متن زیبا درباره اصالت لر و ریشه داشتن + اصالت خانوادگی

تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف ، مراسم عروسی و عروس شدن زن متاهل

تعبیر خواب باغ گردو ، معنی دیدن باغ گردو در خواب های ما چیست