بهترین متن برای ماه رمضان ، متن ادبی در مورد ماه رمضان + متن ماه رمضان

بهترین متن برای ماه رمضان

بهترین متن برای ماه رمضان ، متن ادبی در مورد ماه رمضان + متن ماه رمضان
بهترین متن برای ماه رمضان ، متن ادبی در مورد ماه رمضان + متن ماه رمضان همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

بهترین متن برای ماه رمضان

بر هر نفست اشاره دارد رمضان
بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه شبهامان
دریا دریا ستاره دارد رمضان
ماه ضیافت الهی مبارک
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن ماه رمضان

در خلوت شب ز حق صدا می آید
از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت
کز مرغ شب، آواز دعا می آید
ماه رمضان مبارک

بهترین متن رمضان

روزه هنگام سوال است و دعا
پر زدن با بال همت تا خدا
شهر یکرنگی و بی آلایشی
ماه تقصیر و گنه فرسایشی
⇔⇔⇔⇔

متن ماه رمضان

کم کم هلالِ ماهِ خدا می رسد ز راه
اوقاتِ نابِ اهلِ بکاء می رسد ز راه
مهمان کند خدا همگان را به سفره اش
وقتی که ماهِ جود و سخا میرسد ز راه
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن برای ماه رمضان

ماه در خودنگری و خودکاوشی
لب فرو بستن، نگفتن، خاموشی
درک مسکین از دل و جان کردن است
زندگی همچون فقیران کردن است

بهترین متن ماه رمضان

برای یوسف شدن
باید قید زلیخاها را زد !
عزیز خدا شدن
بها دارد …
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن رمضان

عاشقان معشوق خود پیدا کنند
تا سحر در گوش او نجوا کنند
درد خود گویند با درمان خویش
با طبیب و یا انیس جان خویش
⇔⇔⇔⇔

متن ماه رمضان

هر زمان افطار خود با آب که وا می کنم
دیده هایم را فقط از اشک دریا می کنم
علت بیچاره گی ام را خودم فهمیده ام
کم سحرها با خدای خویش نجوا می کنم
آن قدر بیچاره هستم می نشینم روز و شب
در گناه افتادن خود را تماشا می کنم
جای این که مایۀ آرامش آقا شوم
با معاصی خون به قلب زار آقا می کنم

بهترین متن برای ماه رمضان

مسافر پرواز رمضان ، پروازت بی خطر ؛
امیدوارم توشه ات فراوان باشد
و سهم سوغات من دعای شبهای قدرت !
پیشاپیش حلول ماه رمضان مبارک …
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن ماه رمضان

گنجینه ی نورانی قرآن رمضان است
آرامش دلهای پریشان رمضان است
مجموعه ی گلهاست شب و روز عزیزش
یعنی به حقیقت که گلستان رمضان است
فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن رمضان

ای که بخشنده ی هر جرم و گناهی، العفو
به پشیمان شدگان نیز پناهی، العفو
من پشیمان شده ام؛ نیم نگاهی، العفو
یا الهیّ و الهیّ و الهی العفو

متن ماه رمضان

سفره رنگین و خدا چشم به راه من و توست
تاکه معلوم شود طالب دیدار کجاست
بار عام است خدا را به ضیافت بشتاب
تا نگوئی که در رحمت دادار کجاست
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن برای ماه رمضان

گدای درگه حق شو به عالم
گدایی گر کنی با آبرو کن
هرآنچه درد دل داری به عالم
سحر با حقتعالی گفتگو کن
اگر خواهی تو فیض از محضرحق
از او توفیق طاعت آرزو کن
⇔⇔⇔⇔

بهترین متن ماه رمضان

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری

بهترین متن رمضان

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

Comments

Popular posts from this blog

متن در مورد اصالت ، متن زیبا درباره اصالت لر و ریشه داشتن + اصالت خانوادگی

تعبیر خواب لباس عروسی از نظر حضرت یوسف ، مراسم عروسی و عروس شدن زن متاهل

شعر در مورد کچل ، شعرهای طنز در مورد کچل و کچلی و کچل ها و کچلا